Mijn abonnement opzeggen

Mede dankzij u zijn wij Nederlands meest gelezen ochtendkrant. Wij vinden het daarom ook erg jammer dat u overweegt om uw abonnement op De Telegraaf op te zeggen. Uiteraard willen wij iedere abonnee naar tevredenheid helpen.

Als u contact met ons opneemt, luisteren wij graag naar uw beweegreden zodat wij hier iets mee kunnen doen. Of het nu een klacht is, een opmerking of uw opzegging, wij streven ernaar om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. U kunt hiervoor terecht op onderstaand telefoonnummer.

1. Telefonisch op nummer 088 - 824 820 1
De snelste manier is even bellen met onze abonneeservice, bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 09.00 tot 17.00 uur.

2. Per post
Uw schriftelijke opzegging kunt u sturen naar: Telegraaf Abonneeservice, Postbus 376, 1000 EB Amsterdam. Vermeld in uw brief uw volledige adresgegevens en de reden van opzegging. Houd u s.v.p. rekening met een verwerkingstermijn van 17 werkdagen.

3. Online
Met dit formulier stuurt u ons uw opzegging toe. Houd u s.v.p. rekening met een verwerkingstermijn van 17 dagen.


Voorwaarden opzeggen abonnement
Houdt u bij opzeggen van uw abonnement rekening met de opzegtermijn van één maand voor afloop van de abonnementsperiode? Zodra wij de opzegging verwerkt hebben, ontvangt u een schriftelijke bevestiging.

Welkom Dhr. R. Bekker


Mijn klantnummer: 905682467
Wijzig mijn inloggegevens Uitloggen Contact

org-telshop:/exclusief/exclusief12.jpg

org:/mijntelegraaf/regelen.jpg

org:/mijntelegraaf/home-klacht.jpgorg:/mijntelegraaf/home-adres2.jpgorg:/mijntelegraaf/home-verhuis.jpg

org-telshop:/SelfService/banner_218x218px.png